Jeugdzeilen

Informatie

Spelenderwijs leren zeilen bij Watersportvereniging “De Broekerhaven”. Zeilen is vrijheid, rust en genieten maar het kan ook heel spannend zijn. Zeilen dat kun je leren, en je kunt er eigenlijk niet vroeg genoeg mee beginnen. Daarom heeft onze watersportvereniging een afdeling jeugdzeilen. Deze wordt gerund door enthousiaste vrijwilligers, allen lid van de vereniging. Mensen met ervaring, die hun kunnen en kennis graag willen delen.

Er wordt gelest in Optimisten. Dit zijn echte eenmans jeugdzeilbootjes met spriettuig, welke zeer geschikt zijn voor dit doel. Wij geven les aan kinderen vanaf 8 jaar, met de voorwaarde dat ze zwemdiploma A en B hebben. Op de haven, dus niet alleen op het water, wordt er altijd een door ons goedgekeurd zwemvest gedragen.

Als je denkt dat we van jou een echte zeiler kunnen maken, geef je dan snel op voor het komende seizoen. Wacht niet te lang, want vol is vol.

En natuurlijk wil je ook weten wat het gaat kosten. De kosten voor het hele seizoen bedraagt voor eenmansboot: €94.- en voor tweemansboot €104-.

Dat is € 24,- contributie jeugdlid, € 42,50 lesgeld en € 27,50 gebruik eenmansboot of 37,50 tweemansboot van de vereniging. Voor dit geld ontvang je 11 lessen en een leuke dag ter afsluiting met een verenigingsdiploma.

Veel zeilplezier dit seizoen en tot snel!

Agenda Jeugdzeilen

Contact

Ouders, voor meer informatie kunt u een E-mail sturen via:  jeugdzeilen@broekerhaven.com.

Facebook: Jeugdzeilenbroekerhaven

Druk op de onderstaande knop om naar het aanmeldformulier te gaan.

Eventuele vragen kunt u stellen via: jeugdzeilen@broekerhaven.com

Lesstof

Via de onderstaande linkjes kun je de lesstof downloaden:

Jeugdzeilen lesstof – Groep 1

Jeugdzeilen lesstof – Groep 2